tweet tweet

Sunday 22 January 2012

Wanita Zimbabwe Rogol Lelaki Untuk Curi Sperma

Berita ni mmg tak boleh blah.. camne nk rogol kalau benda tu tak naik? camne boleh naik kalau orang tu sendiri suka... walaweeee.. mangkuk btul la.. layan je la berita antarabangsa nih..

Polis Zimbabwe percaya kejadian rogol lelaki yang dilakukan oleh wanita di negara Zimbabwe ni terlibat dalam satu sindiket untuk mencuri sperma lelaki dan digunakan dalam amalan ritual menjadikan orang bernasib baik dan kaya.


Tiga hari lepas, 3 wanita Zimbabwe telah ditangkap atas tuduhan yang mengejutkan negara iaitu merogol sekurang-kurangnya 4 lelaki.

Mereka diberkas di sebuah pekan kira-kira 170 batu di luar bandar raya Harare selepas polis menjumpai 31 kondom terpakai di dalam kereta mereka. Sekurang-kurangnya sembilan lelaki telah tampil dengan cerita serupa diserang.

Mangsa rogol telah menceritakan dia diserang oleh wanita dengan menyimbah air ke mukanya dan disuntik cecair yang menyebabkan dia ada keinginan tinggi untuk melakukan seks . Mereka memberhentikan kereta dan memaksa dia melakukan hubungan seks dengan 3 wanita beberapa kali dengan menggunakan kondom.

Lelaki itu kemudiannya ditinggalkan di tepi jalan dalam keadaan bogel. Dia kemudian dibawa ke hospital dan pihak doktor mendapati lelaki itu disuntik dengan sejenis dadah yang boleh merangsang keinginan seks.

Ada pengguna teksi dan bas mini takut untuk menggunakan kemudahan kenderaan berkenaan apabila berlaku kes sedemikian, mereka lebih suka menaiki bas. Lelaki lelaki di beberapa kawasan bimbang untuk menggunakan lif berseorangan atau berjalan sendirian dan mereka lebih suka naik bas dengan ramai orang.


Mengikut keterangan pihak berkuasa Zimbabwe, sperma atau air mani lelaki dijadikan bahan ritual dalam upacara untuk memberi kejayaan kepada perniagaan dan nasib seseorang. Ritual ini sering dikaitkan dengan kongsi gelap. Penyelidik pun bimbang untuk pergi ke kawasan terbabit untuk membuat liputan kerana sesiapa yang masuk ke kawasan berkenaan tidak mudah untuk keluar.

adess.. mampuihh.. tak caye aq..



Like Page wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwk

3 comments:

  1. untuk pengetahuan ko,
    konek tu mengeras sebab rangsangan luar kawalan
    ni normal la sbb saraf yg mengawal erection adalah dari sistem luar kawalan

    walaupun ko tak suka, tapi ada rangsangan
    konek tetap naik walau sehuduh mana atau seburuk mana org yg lancap, isap atau rogol konek ko tu

    kalau ko tak naik, maknanya ko tak subur la atau org kata mati pucuk

    ReplyDelete
  2. Bahaya juga kat sana yer. Lelaki pula kena rogol oleh wanita.

    Jangan wanita yang merogol tu ada AIDS dah ler. Nanti merana pula lelaki tu sepanjang hayat... :)

    Jom singgah sebentar ke blog saya... KLik Sini

    ReplyDelete
  3. Macam jg lelakiny jdi korban , ksian jga lki-lkiny hrus sampai bogel di tengah jalan , coz lain kali harus hati-hati kalu nak jalan
    <A href="http://opel98info.wordpress.com>Kunjungi blog saya ya , opel98info.wordpress.com blog</a href>

    ReplyDelete