tweet tweet

Sunday 8 January 2012

Teknik Jurus Maut Cara Memainkan Jari di Kemaluan Wanita


Memainkan jari di kemaluan wanita boleh memberikan hasil dan kepuasan yang luar biasa, asalkan menggunakan cara mainan jari yang betul. Tentu saja ada hal-hal yang perlu disesuaikan dengan kesukaan wanita yang menjadi pasangan anda, seperti kecepatan, irama, dan jumlah jari yang dimainkan di kemaluan wanita.

Tips kita kali ini adalah tentang jurus maut memainkan jari di kemaluan wanita dengan tujuan memberikan kenikmatan dan kepuasan yang luar biasa baginya. Tapi ingat, pasangan anda harus sudah bangkit ghairahnya sebelum anda memainkan jari di kemaluan wanita dengan cara-cara ini. Sedikit adegan pembuka untuk memanaskan suasana tentu tidak akan merugikan.

Inilah Jurus Maut cara memainkan jari di kemaluan wanita:

Jurus Maut Sapuan Berputar

Klitoris adalah tempat yang PALING TEPAT untuk memainkan jari di kemaluan wanita. Basahi jari anda dengan cairan kemaluan pasangan, atau gunakan cecair dengan bahan utamanya air. Gunakan ujung jari telunjuk dan jari tengah untuk menyapu klitorisnya dengan gerakan berputar. Reaksinya akan memberi tahu apa yang akan anda lakukan selanjutnya. Teruskan aksi tersebut dan perlahan-lahan tingkatkan kecepatan sapuan maut anda. Jangan kehilangan fokus saat anda terlalu cepat.

Jika dia mengatakan sesuatu seperti "teruskan", atau "jangan berhenti", maka jangan berhenti! Tapi ada sebagian wanita yang suka jika anda berhenti sejenak dari klitoris dan memasukkan jari tersebut ke dalam kemaluan dengan kecepatan yang berirama. Pelajari reaksi wanita anda untuk melihat mana yang dia sukai.


Jurus Maut Jari Tercepat di Dunia

Sebelum menggunakan jurus ini, anda harus melihat kategori wanita anda. Apakah dia termasuk wanita yang suka berhubungan intim secara perlahan, atau yang buas dan selalu menerkam anda dengan liar. Jika dia jenis wanita yang buas, maka jurus ini sesuai untuknya.

Gunakan jari tengah anda dan gerakkan keluar masuk di kemaluannya dengan kecepatan tinggi. Anda akan membuatnya mencapai kepuasan.

Untuk melakukan jurus maut ini, sebaiknya anda mengambil posisi di depan kemaluan wanita anda. Buka kedua pahanya lebar-lebar dan berlututlah di antara mereka. Dengan begini, anda boleh menjaga tangan anda tetap lurus sehingga bisa mencapai kecepatan maksima. Posisi ini juga mencegah anda salah sasaran.

Jurus Maut Jari Berganda

Untuk melakukan jurus maut ini, anda harus mampu memisahkan saraf kedua tangan anda. Masing-masing tangan harus digerakkan dengan kecepatan dan gerakan yang berbeza, anda harus berikan konsentrasi yang penuh. Jurus maut ini sangat luar biasa untuk memuaskan wanita.

Gunakan ujung jari dari salah satu tangan untuk menyapu klitoris dengan gerakan berputar, sementara tangan yg satu lagi memasukkan jari tengah dan telunjuk ke dalam kemaluan wanita anda dengan gerakan maju mundur. Kedua tangan anda harus bergerak dengan kecepatan dan irama yang berbeda untuk menghasilkan sensasi berganda yang bisa membuatnya mencapai kepuasan dengan cepat. Tapi ingat, ini bukan lumba kuda atau hendak melawan kelajuan cahaya. Yang paling penting adalah menjaga irama yang stabil. Jika wanita ingin anda bergerak lebih cepat, maka dia akan memberitahu anda dengan berbagai cara.

Jurus Maut Jari Pengebom

Ini adalah tahap lanjutan dari jurus maut Jari Tercepat di Dunia. Posisi tubuh anda sama dengan jurus maut tersebut, hanya saja kali ini anda akan menggunakan dua jari, iaitu jari telunjuk dan jari tengah.

Setelah anda memposisikan diri di depan kemaluan wanita anda, masukkan kedua jari tersebut ke dalam kemaluan dengan posisi tangan menghadap ke bawah. Setelah basah, tarik keluar jari anda sambil memutar tangan anda hingga menghadap ke atas. Jurus maut ini dilakukan seperti anda sedang mengebom kemaluan wanita anda. Lakukan terus-menerus sampai dia mencapai kepuasan.

Variasi maut: Setiap kali telapak tangan anda menghadap ke atas, tepuk klitorisnya dengan ibu jari.

Jurus Maut Lima Dayung Tiga Benua

Ini jurus maut memainkan jari paling sakti yang ada di dunia perkelaminan, tapi sebagian kecil wanita mungkin merasa risih -- jika mereka belum pernah merasakan nikmatnya.

Dengan posisi anda berada di depan kemaluan wanita, telapak tangan menghadap ke samping, masukkan tiga jari anda sekaligus ke dalam kemaluan wanita anda, yaitu jari telunjuk, jari tengah, dan jari manis. Setelah itu, perlahan-lahan masukkan jari kelingking ke kawasan dubur wanita. Kemudian, letakkan jari ibu di atas klitorisnya. Gerakkan tangan anda keluar masuk dengan perlahan, wanita anda pasti tak berdaya menghadapi gelombang kenikmatan.

Psst.. ada jurus yang tak sesuai jangan guna la ye.. kikikik

Like Page untuk lebih info Jurus Maut

6 comments: