tweet tweet

Wednesday 25 January 2012

Cerita Pertama Kali Melakukannya - 18 SX sshhhhh


Berbaringlah dengan tenang, meskipun anda pasti akan merasa resah dan tegang.

Dia akan mendekatkan dirinya dan menanyakan apakah anda takut. Kalau dia bertanya demikian, gelengkanlah kepala anda dengan penuh keberanian.

Lalu dia akan mulai memasukan Perkakasnya. Mungkin suhu badan anda akan meningkat. Tapi tenang saja, karana dia akan melakukannya dengan gentle

Dia akan memandang mata anda dalam-dalam, dan meminta anda untuk percaya padanya. Jangan khuatir, dia sudah punya banyak pengalaman dalam hal ini.

Senyumnya yang menawan akan membuat anda sedikit rileks, dan dia akan meminta anda untuk membuka lebih lebar supaya dia dapat masuk dengan mudah. Saat ini mungkin anda akan memintanya agar melakukan apa yang ingin dia lakukan dengan cepat. Tapi dia tidak mahu terburu-buru. Dia tidak ingin anda kesakitan.

Dia juga akan menanyakan kalau-kalau anda merasa sakit. Meskipun berlinang air mata, tetaplah gelengkan kepala anda, dan meminta dia untuk meneruskannya. Pada saat ini mungkin anda juga akan merasa supaya ia berakhir dengan cepat kerana anda sudah tidak tahan.

Setelah beberapa minit, anda akan merasakan suatu kelegaan yang luar biasa, dan dia akan menarik Perkakasnya keluar. Dia akan tersenyum hangat, dan memuji betapa hebatnya anda.

Senyumlah sepuas-puasnya, Kerana bagaimanapun ia, ini adalah Pengalaman Pertama Anda iaitu..

CABUT GIGI…

3 comments: