tweet tweet

Saturday 21 January 2012

4 Tips Beri Isteri Orgasm Di Vagina


Jika anda suami yang mahu cari cara untuk memuaskan isteri anda pada bahagian vagina, anda boleh baca empat cara berikut.

Tips pertama: Tenang.

Jangan gelojoh atau seperti kehilangan arah apabila mengadakan hubungan seks. Tenangkan minda anda dan rancang strategi untuk memuaskan isteri anda. Mulakan dengan permainan foreplay dan seterusnya persetubuhan.

Tips kedua: Rangsang bahagian badan isteri selain vagina dahulu.

Pada permulaan permainan, anda rangsang bahagain selain vagina dahulu. Lakukannya secara perlahan–lahan. Apabila anda merangsang bahagian badan yang lain, isteri anda akan fokus dan menyuruh anda untuk rangsang bahagian vagina. Apabila anda sentuh dan mula merangsang bahagian vagina, dia akan alami orgasm yang hebat kerana seluruh mindanya tertumpu pada bahagian tersebut.

Tips ketiga: Cium seluruh badan isteri anda.

Apabila anda mencium seluruh badan isteri anda, dia akan rasa anda sangat sayang pada dia. Jadi, dia orgasm yang dia akan peroleh adalah lagi hebat kerana kasih sayang yang anda tunjukkan.

Tips keempat : Jelajah seluruh bahagian vagina isteri anda.

Jangan hanya tumpukan pada bahagian lubang vagina dan biji kelentit sahaja, rangsang juga bahagian yang lain dan vagina. Ini kerana bahagian sensitif wanita adalah tidak tentu dan mungkin ada bahagian yang lebih sensitif di sekitar vagina yang anda tidak tahu.

4 tips ini akan merangsang bahagian vagina isteri secara maksimum. Orgasm isteri akan lebih mudah jika anda ketahui 4 tips ini.

No comments:

Post a Comment