tweet tweet

Thursday 29 December 2011

Kalau Binatang Ada Fesbuk

Kalau binatang ada
facebook, agak-agak apa status mereka?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah dayang…
kenyang
burp, Alhamdulillah…

CICAK : isteriku tersepit pintu!

KUCING BETINA: “Anak I yang ke-5 baru tanya
siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri
lupa bapaknya siapa.”

AYAM: Kawan2…kalu esok aku tak update status…
bererti aku dah di goreng….I luv u all… jangan
luper wat kenduri arwah untuk I yaa…

NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua
positif HIV AIDS… uwaaaaaaa

KUCING: Baru je add awek sebelah umah…
keturunan PARSI beb!!!

BABI : Aku bengang btol la...die gi pijak taik kucing
tapi nama aku yang
disebutnye...wei bro! len kali siasat dlu la sape yang
berak kt depan umah kaw...tension..!!

No comments:

Post a Comment